Connect with us

BIZLIFE

Kakav će biti potrošač budućnosti – Predstavljanje istraživanja agencije „GfK BH“ 3. juna u Sarajevu

Možemo govoriti o vrijednosti i identitetu brendova, ali njihov osnovni zadatak je da privuku pažnju i angažiraju potrošača, odnosno da prepoznaju njegovu potrebu. Da bismo to postigli, moramo poznavati kupca, ono što mu je važno i koje su njegove potrebe.

Objavljeno

 


 

Učesnici „Branding konferencije 06“, koja će se održati 3. juna, u klubu „My Face“, u ulici Vilsonovo šetalište 8 u Sarajevu, imat će ekskluzivnu priliku upoznati se sa istraživanjem agencije „GfK BH“ – Kakav će potrošač biti u budućnosti.

– Prezentovat ćemo istraživanje „Consumer trendovi – Kako će svijet izgledati 2025.“, koji je to pravac u kome potrošači idu i kakvi će biti za 5 do 10 godina – kazala je Elma Pašić, direktorica „GfK BH“ agencije i dodala da bi brendovi trebalo da budu spremni da kombinuju različite izvore podataka kako bi znali gdje ide potrošač i bili jedan korak ispred njih.

– Osnova savremenog marketinškog pristupa je upravljanje odnosom brend – potrošač, ako želimo ostati u igri na visoko konkurentnom tržištu, trebamo identifikovati potrebe potrošača, istaknuti se i ponuditi nešto drugačije, a naše istraživanje će pokazati u kojem smjeru trebamo razmišljati – rekla je Pašić.

Često čujemo da je inovacija pokretačka snaga brenda koja određuje njegovu poziciju i tržišni uspjeh. Direktorica GfK BH napominje da inovacija nije plod slučaja, nego strateškog pristupa razvoju marke i komunikacije sa potrošačima:

– Baš zbog toga ćemo na „Branding konferenciji“ govoriti o nekim novim trendovima kod potrošača. Brend mora aktivno komunicirati sa potrošačima. S naglaskom na aktivno, pamtljivo, ono koje donosi iskustvo, emociju i interaktivni odnos. Živimo u dinamičnom vremenu i imamo aktivnog potrošača koji se informiše, traži pogodnosti za vrijeme kupovine, želi sve sada i odmah, traži veću vrijednost za svoj novac.

Reklama

Broj dodirnih tačaka između brendova i potrošača narastao je do neslućenih razmjera. Brendovi ih trebaju pratiti, moraju znati vrijednost svake od tih tačaka ili barem onih koje su najznačajnije za potrošača. Sam potrošač teži i želi imati bogatije iskustvo od jednostavne kupovine novog proizvoda. Zbog toga brendovi treba da imaju ukupan uvid i znati što to potiče na izbor, kako bi mogli pružiti iskustvo, ali i inovaciju, u svakoj tački dodira sa brendom.

Današnji kupac je povezani potrošač i brendovi bi trebalo da vode računa o načinu kako takav kupac ostvaruje kontakte i šta mu je važno.

– Moramo imati uvid s čime se susreće potrošač i kako izgleda „Consumer journey“. Danas je slika procesa odluke potpuno drugačija nego što je bila prije 5-10 godina, ona je sada bar trodimenzionalna – kaže Pašić.

Primjećujemo da svi globalni i jaki brendovi imaju sve više interaktivnih kampanja za svoje potrošače. Tako se unutar kategorije povezuju sa svojim potrošačima i ostavljaju pamtljiv trag. Sve ovo daje više mogućnosti brendovima i njihovim kreativnim timovima za povezivanje sa potrošačem.

– Ako želimo biti korak ispred, moramo pratiti trendove, segmentirati tržište i odgovarati na potrebe jer potrošač koji dolazi sutra, nije niti sličan onom danas. To trebamo prepoznati i prilagoditi se, te pratiti svaki korak kako bi pridobili kupca budućnosti – navodi Pašić.

Moramo upoznati Povezanog potrošača – znati da je vrlo živ i prisutan i da je on taj koji će i dalje oblikovati način na koji razmišljamo o brendovima, komunikaciji i inovaciji. On je ključan za budući uspjeh svih proizvoda i usluga. Budućnost je sada, i trebamo biti spremni za naredni korak.

Reklama

Za više informacija o programu, predavačima i prijavama saznajte na www.branding.ba

 

Izvor: Klix.ba

Nastavite čitati

BIZLIFE

Nepalcu je BiH obećana zemlja, većinu zarade šalje porodici

Objavljeno

 

Od

Ashok Tamang se prije godinu i po dana oprostio od supruge, 14-ogodišnje kćeri i tek rođenog sina, kako bi došao raditi kao građevinac u Bosni i Hercegovini.

U Sarajevo je stigao iz Nepala, države u podnožju najvišeg svjetskog planinskog masiva Himalaja.

Tamag je jedan od oko 5.000 stranih radnika u Bosni i Hercegovini, čiji broj se skoro udvostručio od 2020. godine, pokazuju podaci entitetskih zavoda za zapošljavanje- piše Buka.

Najviše ih je ove godine došlo iz Turske, Srbije, Bangladeša, Kuvajta i Hrvatske, pokazuju isti podaci.

Tamang kaže da je iz Katmandua, prijestolnice Nepala, došao da radi u sarajevskoj građevinskom poduzeću “Omega Group”, kako bi sebi i porodici osigurao bolji život.

On je, uz još jedanaest zemljaka iz Nepala, u BiH došao posredstvom nepalske agencije za posredovanje pri zapošljavanju. Trebalo mu je, kaže, više od tri mjeseca da prikupi sve potrebne dokumente, jer građanima Nepala nije lako dobiti vizu za evropske zemlje, piše Radio Slobodna Evropa.

Reklama

Dodaje kako je radio na gradilištima u Prijedoru i drugim gradovima, te da je zadovoljan uslovima rada i smještaja.

Uz platu od 1.800 maraka (oko 900 eura), Tamang ima plaćen smještaj i tri obroka dnevno. Stoga većinu zarade može poslati u Nepal, gdje mjesečne plate često iznose samo par stotina američkih dolara.

Nisam još išao kući. Planiramo u sljedećih šest mjeseci i nadam se da ću ih vidjeti što prije. Razgovaramo često putem interneta, jer mi jako nedostaju”, kaže Tamang, jedan od oko 80 građana Nepala zaposlenih u BiH.

Buka

Nastavite čitati

PRIVREDA

Konferencija “Forward” sutra u Banjaluci: Digitalne inovacije preduslov rasta

Objavljeno

 

Digitalne inovacije kao preduslov za privredni i društveni rast biće u fokusu ovogodišnje konferencije “Forward”, koja će sutra u Banjaluci okupiti eksperte iz Srpske i regiona s ciljem razmjene iskustava i dobrih praksi te njihove primjene u domaćim malim i srednjim preduzećima. (više…)

Nastavite čitati

LIČNE FINANSIJE

Svako veče uradite ovo: Najbolji savjeti za uštedu novca

Objavljeno

 

Kako uštedeti više novca je tema koja sve zanima, posebno poslije praznika i kad počnemo da razmišljamo o ljetovanju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu