Connect with us

TRŽIŠTA

“Marbo” preuzima distribuciju Pepsija za tržište BiH

Objavljeno

 


Marbo

BANJALUKA – Kompanija “Marbo” preuzeće distribuciju Pepsija za teritoriji Bosne i Hercegovine, a ovaj posao biće ozvaničen sutra.

Pepsi je donedavno punila “Sarajevska pivara”, a nakon isteka desetogodišnjeg ugovora, posao nije nastavljen pa se ovaj napitak vraća u okvire kompanije “PepsiCo Zapadni Balkan”.

Kako su ranije rekli u pivari, odluka o završetku saradnje donesena je obostrano i uz dogovor.

“Kompaniji ‘PepsiCo’ zahvaljujemo na dugogodišnjoj uspješnoj saradnji i želimo mnogo uspjeha na tržištu Bosne i Hercegovine”, poručili su tada iz “Sarajevske pivare“, čiji je bezalkoholni segment godinama poslovao sa gubicima.

Inače, prestankom ove saradnje popularni napitak se prestao proizvoditi na teriotoriji Bosne i Hercegovine.

Reklama

On se do 2010. pravio u Banjaluci, u “Fruktoni” kada je preduzeće propalo i izgubilo licencu.

“Marbo” posluje u okviru multinacionalne kompanije “PepsiCo”, a njegov portfelj čine brendovi Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, kao i ovsena kaša Quaker, a pridružena je i distribucija najvećih globalnih “PepsiCo” brendova u segmentu bezalkoholnih pića – Pepsi, Mirinda, Pepsi Black, 7Up i Lipton.

 

Izvor: Nezavisne novine

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu