TRŽIŠTA
Masterkard briše ime iz svog logoa
NJUJORK – Kompanija “Masterkard” saopštila je da će poslje više od pola vijeka ukloniti svoje ime sa logoa, ali će ostati crveni i žuti krug.
Tako se “Masterkard” pridružuje nekolicini brendova poput “Najka” i “Epla” koji se u većini marketinškog materijala oslanjaju na sliku a ne na ime, prenosi AP.
“Masterkard”, kako se dodaje, nastoji posljednjih godina da se pozicionira kao “tehnološka kompanija u industriji globalnog plaćanja”.
Vjeruje se da 80 odsto ljudi prepoznaje logo “Masterkarda”, iako on ne sadrži ime kompanije, a jedan od direktora marketinške kompanije “Metafors” Alen Adamson naglašava da “slika govori više od riječi”.
Izvor: Tanjug
TRŽIŠTA
Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU
Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)
ANALIZE
Suzbijanje cijena glavni zadatak
Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)
-
NEKRETNINE1 mesec prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE7 meseci prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
PRIVREDA1 godina prije
Sve je više solarnih naponskih elektrana u BiH – investitori se snalaze
-
BIZNIS1 godina prije
Rodoljub Drašković odustaje od investicija u Trebinju
-
TEHNOLOGIJA1 godina prije
Izvoz IT sektora BiH premašio pola milijarde KM
-
NOVOSTI7 meseci prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
INVESTICIJE6 meseci prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
FINANSIJE5 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca