Connect with us

TRŽIŠTA

Ko je vodeći na tržištu odjeće i obuće u Bosni i Hercegovini?

Objavljeno

 


Odjeća

Tema Retail je preuzela prvo mesto u bh. maloprodaji odjeće i obuće u 2018. godini, pokazuje istraživanje analitičke kuće Euromonitor.

Njegova maloprodajna marka LC Waikiki se fokusira na pristupačnost i raznolikost, ciljajući na lokacije premium trgovačkih centara sposobnih da odgovore na zahtjeve za velika prodajna područja potrebna za outlete LC Waikiki-ja.

Pored Theme Retail-a, koji je na kraju perioda razmatranja povećao udio u specijalizovanim prodavnicama odjeće i obuće, drugi međunarodni igrač sa sličnom pozicijom u smislu dostupnosti, raznolikosti i formata trgovine, imao je drugo najveće povećanje tržišnog učešća. Jedina razlika je u tome što se Deichmann Obuća specijalizirala za obuću, dok je Tema Retail fokusiran prvenstveno na odjeću.

-Mali nezavisni igrači u specijaliziranim trgovinama odjeće i obuće nekada su karakterizirali format u Bosni i Hercegovini. Ova kategorija je najnegativnije pogođena nedavnim prodiranjem velikih prodavaca odjeće i obuće i preusmjeravanjem potrošačkog fokusa sa lokacija u centrima gradova ka trgovačkim centrima, navodi Euromonitor u analizi.

Lokalni potrošači su tradicionalno modno osviješćeni, pogotovo mlađi urbanisti /milenijalci, što je dovelo do rasta prodavaca u trgovačkim lancima specijaliziranih za odjeću i obuću. Većina mladih je zainteresovana za raznovrsnost prije nego za kvalitet, jer obično nose određenu odjeću i obuću samo za jednu sezonu, obrazlaže Euromonitor.

Reklama

Maloprodaju odjeće i obuće u Bosni i Hercegovini karakteriziraju međunarodni trgovački brendovi, dok domaća industrija nije posebno dobro razvijena, posebno u smislu brendiranja.

 

Izvor: Indikator.ba

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu