Connect with us

TRŽIŠTA

Iako tržištem BiH dominiraju strana piva: Tri domaća brenda među prvih pet

Objavljeno

 


Pivo

Iako su tri domaća brenda svrstana u prvih pet, na pivarskom tržištu Bosne i Hercegovine dominiraju brendovi stranih pivara, pokazuje analiza Euromonitora, izvještava Indikator.ba.

-Međunarodni pivari koriste jake portfelje regionalno prepoznatljivih brendova kako bi nadmašili domaće proizvođače piva u Bosni i Hercegovini. Iako su tri domaća brenda svrstana u prvih pet u pivu: Nektar Banjalučke pivare, Sarajevsko Sarajevske pivare i Tuzlansko Pivare Tuzla, to su jedini domaći brendovi u top 10, u kojima još uvijek dominiraju regionalni brendovi, u pravilu u vlasništvu veliki međunarodni pivari, navode nalitičari Euromonitora.

Dok domaći i regionalni brendovi zauzimaju najviše prodaje piva u ekonomskom i srednjecjenovnom razredu, dok u premium segmentu dominiraju međunarodni brendovi.
Tuborg, Heineken i Bavaria vode prodaju premium piva, potvrđujući dominantan udio u prodaji.

Prisutnost privatnih robnih marki na tržištu piva u 2018. godini ostala je beznačajna sa svojim ekonomičnim i nekonvencionalnim pakovanjem – PET boce – koje isključuju većinu potrošača.

Potražnja za pivom u BiH bila je uglavnom pod uticajem kratkoročnih vremenskih trendova. Kao rezultat ove korelacije, potražnja je dostigla vrhunac tokom vrelog ljeta 2017., dok se prodaja hladila tokom kišnog ljeta 2018. godine.

 

Reklama

Izvor: Indikator.ba

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu