Connect with us

OSTALO

CarGo odgovor na protest taksista: Otvoreno pismo predsednika Udruženja „CarGo“ Aleksandra Vučića

Objavljeno

 


Ćutao sam danima. CarGo je ćutao danima na upućene prijetnje i ucJene taksi kartela koje trpe građani Srbije i Beograda.

Mislim da je svima dosta začaranog kruga u kome se nalazi naša zemlja – u tom krugu mnoge se teme i podjele vrte u krug. Jedna od podela je i na one koji su „za CarGo“ i druge koji su „za taksiste“. Međutim, mi ne želimo da dijelimo, već da ujedinimo naše društvo i pomognemo mu da zakorači u 21. vijek. Zašto taksi karteli beže od tehnološke stvarnosti? Zato što u tehnološkom dobu sve što hoćete da ostane u mraku, izađe na svjetlost.

Zato ovo nije odgovor CarGo-a, već odgovor Srbije na tehnološku revoluciju.

Kako ne bismo doprinosili podjelama, bili smo spremni da ćutimo. Ali – ne možemo da prećutimo prijetnje smrću. Taksistima nije bilo dovoljno blokada, ucjena, zastrašivanja, već su predstavnici taksi kartela pozvali na smrtnu kaznu za CarGo.

Ako nadležni organi već ćute na ove strašne prijetnje, mi ne možemo. Mi ne smijemo. Zbog 650 hiljada članova i brojnih građana koji nam vjeruju. Naše dalje ćutanje značilo bi da smo iznevjerili sve ljude koji podržavaju mir naspram nasilja, napredak naspram haosa.

Taksisti su pozvali na „angažovanje kineskih sudija koji osuđuju na smrt strijeljanjem i još porodici naplate metak“ i rekli da bi „to i CarGo zaustavilo“. Ne samo da zloupotrebljavaju kineski narod, već su time sami dali svoj odgovor. Ako je „njihov zakon“, on ima i svog zaštitnika.

Reklama

Taksi kartelu neće pomoći nijedan roze šljem u sakrivanju astronomskog poreskog duga. Inscenirani protest ima svog glavnog scenaristu, ali i režisera i kostimografa. Možda čak i šminkera i stilistu.

Ali nijedna šminka ne može da sakrije činjenicu da prestonički taksisti za porez duguju 2,9 milijardi dinara. Dakle, očigledan je razlog zašto protestuju – taksisti imaju minimum 2,9 milijardi razloga da blokiraju grad.

Nijedan brendirani stilista ne može da sakrije interese onih koji vode ovaj bunt. Gospodo vođe kartela, bolje da ste plaćali poreze, nego sipali novac u Šanel i Valentino tašnice.

Međutim – taksiste ne interesuju građani, već isključivo oprost poreskog duga. Prema podacima Poreske uprave, dugovanja ima čak 3.931 taksista. Svi smo mi, pa čak i pošteni taksisti koji plaćaju svoje poreze, taoci taksi kartela. Ali nadamo se, ne još dugo. Naša misija je da Beograd i Srbiju vratimo građanima, a karteli bi da nas sve drže u kandžama ucjene.

Za razliku od kartela – CarGo upošljava više od 4250 ljudi bez dinara duga, ni prema državi niti prema poslovnim partnerima.

Zato, obraćam se vama, gospodo „buntovnici“: Kako CarGo može bez duga, a vi ne možete bez otpisa duga?

Reklama

Odgovor se sam nameće. Tako što ne plaćate poreze jer znate da ćete ucjenom iskamčiti otpis dugova. Znate da ćete prijetnjama nastaviti da sve građane držite kao taoce, a državu u zamci.

Da iskoristim čuveni citat – svaka država ima svoju mafiju, samo u Srbiji taksi mafija ima svoju državu.

Vi ste zarobili ovu državu, a građani su vaši taoci. Jedini prihvatljiv otkup za vas su ljudi koji smetaju vašim nalogodavcima. Ali, vi od nas nećete dobiti pretnje, već samo istinu i činjenice.

Činjenica je da je otpis duga državna pomoć, a to su i subvencije. Činjenica je da je za vas dodatno opredeljeno čak 90 miliona evra subvencija, a za novi, najsavremeniji, klinički centar 110 miliona evra. To je veliki novac za Srbiju, ali kada se poredi sa vama izgleda minorno.

Činjenica mora da bude i da Komisija za kontrolu državne pomoći ispita sve ovo, i to po najvišim evropskim standardima, za koje su se pred Evropskom komisijom i obavezali.

Činjenica mora da bude i istraga Tužilaštva, koje će ispitati ko je dodelio ogromnu pomoć i oprostio dugove, ali i šta je dobio zauzvrat.

Reklama

U ove činjenice ne sumnjamo, a nemojte ni vi.

I povrh svega – nadali smo se da nećete pozivati na ubistva. Isto tako se i nadamo da znate šta radite, da razumete šta znači vaš poziv na smrtnu kaznu. Ako se bilo kom članu CarGo nešto desi, građani i nadležni će znati ko je kriv.

Jedino što cenimo kod vas, jeste vaša upornost – samo žao nam je što niste uporni u poboljšanju kvaliteta, unapređenju grada u kome živimo ili uslova za one koji su bili manje srećni od nas.

Umesto toga jasno je da ste uporni samo u stvaranju haosa, ali naša vizija napretka će prevagnuti.

Ako ne prevagne razum, zapitajte se i vi, ali pre svega pravdoljubiva javnost, šta će biti sa Srbijom.

 

Reklama

Danas

OSTALO

Jednostavni savjeti kako uštedjeti gorivo u vožnji

Objavljeno

 

Autoput

Njemačka organizacija Tüv Süd, koja se bavi certificiranjem i inspekcijama, dala je nekoliko zanimljivih savjeta o štedljivoj vožnji. Neke znate, a neke možda i ne.  Kako biste uštedjeli gorivo prebacite u višu brzinu pri 2000 o/min. Također, mnogi vozači imaju potrebu ostati u nižoj brzini, ali već pri 50 km/h možete biti u četvrtoj brzini, a ovisno prijenosnim omjerima u mjenjaču te vrsti motora (turbodizelski, turbobenzinski…) možda čak i u petoj. Potrošnja goriva pada za čak pedeset posto ako ste u četvrtoj brzini, a ne u drugoj pri navedenoj brzini. Novi automatski mjenjači optimiziraju stupanj prijenosa, ali s ručnim mjenjačima vi ćete morati izabrati, piše Revijahak.hr. (više…)

Nastavite čitati

OSTALO

KKI Vrbas i MH “Elektroprivreda Republike Srpske” potpisali ugovor o saradnji

Objavljeno

 

Povodom 20 godina postojanja Košarkaškog kluba invalida „Vrbas predsjednik KKI „Vrbas“ Marinko Umičević i generalni direktor MH “Elektroprivreda Republike Srpske” Luka Petrović potpisali su ugovor o saradnji i tom prilikom je Elektroprivreda Republike Srpske donirala klubu iznos od 5 hiljada KM, kao znak podrške za uspješan rad. (više…)

Nastavite čitati

OSTALO

Željka Cvijanović otvorila izložbu posvećena KKI Vrbas

Objavljeno

 

Željka Cvijanović, predsjednica Republike Srpske otvorila je izložbu „preko trnja do zvijezda“ u Muzeju sporta koji se nalazi u sklopu dvorane Borik koja je posvećena Košarkaškom klubu invalida Vrbas koji ove godine obilježava dvije decenije postojanja. (više…)

Nastavite čitati

U trendu