Connect with us

TRŽIŠTA

Nude 300 proizvoda: Proširena ponuda „Krajiške kuće“

Objavljeno

 


Asortiman proizvoda u „Krajiškoj kući“, prvoj prodavnici domaćih poljoprivrednih proizvoda, obogaćen je ovih dana robom još osam novih proizvođača sa područja banjalučke regije, saopšteno je iz Centra za razvoj poljoprivrede i sela.

Sveukupno, na policama „Krajiške kuće“ danas su zastupljeni proizvodi 58 domaćih proizvođača, a, sumirajući prve utiske, iz Centra ističu da su zadovoljni odzivom sugrađana, s tim da se veći broj kupaca očekuje po stišavanju aktuelčne epidemiloške situacije.

U našem objektu danas imamo preko 300 autentičnih poljoprivrednih prozvoda sa područja krajiške regije. Riječ je o veoma bogatom asortimanu proizvoda koji su proizvedeni na tradicionalan način, kao što su suhomesnati proizvodi, rakije, vina, sirevi, različite vrste meda, likera, domaćih sokova, džemova, kompota, čajeva, ali i veliki izbor kozmetičkih preparata na biljnoj bazi – kreme, melemi, biljne kapi, sapuni, losioni, serumi – kaže direktor Centra za razvoj poljoprivrede i sela Draško Ilić.
On dodaje da su projekat „Krajiške kuće“ zajednički osmislili i realizovali Grad Banja Luka i Centar za razvoj poljoprivrede i sela, a sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promovisanja domaćih autentičnih proizvoda.

Možemo reći da je realizacija ovog projekta upotpunila i turističku ponudu grada i regije, na zadovoljstvo kako domaćih poljoprivrednih proizvođača kojima je na ovaj način omogućeno plasiranje njihovih proizvoda, tako i lokalnog stanovništva i turista koji u ovom objektu mogu naći domaće i zdrave poljoprivredne prerađevine. Svi proizvodi u “Krajiškoj kući” su zdravstveno ispitani i deklarisani, što je dodatni garant svim građanima da kupuju provjerene i kvalitetne proizvode – ističe Ilić.

Iz Centra za razvoj poljoprivrede i sela, najavljuju i mogućnost otvaranja „Krajiške kuće“ u Trebinju, po uzoru na „Herecegovačku kuću“ koja uspješno posluje u Banjoj Luci.

banjaluka.rs.ba

Reklama

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu