Connect with us

TRŽIŠTA

Građani FBiH lani u kladionicama potrošili 1,5 milijardi KM

Objavljeno

 


Podaci Porezne uprave FBiH otkrili su da su stanovnici FBiH su u kladionicama lani potrošili više od 1,5 milijardi KM.
Prema evidencijama Porezne uprave Federacije BiH, u 2021. godini priređivači igara na sreću klađenjem su ostvarili ukupan promet u iznosu od 1.598.112.128 KM. U odnosu na 2020. godinu, kada je promet iznosio 1.359.355.455 KM, promet je veći za 18 posto, piše Fokus.

Na osnovu podataka po kantonima, najviše su se kladili stanovnici Tuzlanskog kantona (298,1 milion KM), zatim HNK (274,8 miliona), Kantona Sarajevo (246,5)…

U SBK je evidentiran promet kladionica od 217,2 miliona KM, u ZDK 185,8, a u USK 161,3 miliona KM. Stanovnici ZHK su na klađenje “bacili” 106,7, Livanjskog kantona 61,4, Posavskog kantona 29,5, a BPK 16,4 miliona KM.

Prema evidencijama Porezne uprave FBiH, u ovom entitetu djelatnost priređivanja igara na sreću klađenjem u prošloj godini obavljalo je 12 privrednih društava, sa 2.119 uplatnih mjesta.

– Ukupan fond isplaćenih dobitaka za učesnike igara na sreću klađenjem tokom 2021. godine iznosio je 1.395.932.086 KM, što je 17 posto više u odnosu na iznos od 1.188.948.123 KM isplaćen u 2020. godini – navode iz Porezne uprave FBiH.

Preuzeto: Biznisinfo

Reklama

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu