Connect with us

TRŽIŠTA

Ikea diže cijene brojnih proizvoda i do 50 posto

Objavljeno

 


Ikea je povećala cijenu brojnih artikala i do 50 odsto u Velikoj Britaniji. Kompanija je za to okrivila rast troškova lanaca snabdijevanja uzrokovan pandemijom koronavirusa, prenosi Tportal.
Nakon što su se kupci požalili da su cijene nakon Božića naglo porasle, iz najvećeg svjetskog trgovca namještajem poručili su da više nisu u stanju da apsorbuju povećane troškove te da ih prenose na potrošače.

“Nažalost, došlo je do značajnog povećanja troškova u cijelom nabavnom lancu, uključujući sirovine, transport i logistiku. Kako to još uvijek traje, potrebno je povećati cijene za mnoge naše proizvode”, poručio je portparol Ikee putem Tvitera, piše “Gardijan“.

Na ažuriranoj veb stranici mogu se uočiti značajna povećanja cijena pojedinih artikala. Između ostalog, cijena radnog stola “malm” porasla je s 99 na 150 funti, što je skok od više od 50 odsto.

“Jokmok” sto s četiri stolice takođe je poskupio 50 posto, s 99 na 149 funti, u poređenju s početkom ove godine.

Krevet “hemnes” poskupio je s 215 funti na 279 funti, što je porast od 30 odsto, dok je cijena komode s devet fioka “aleks” porasla 35 odsto, s 85 na 115 funti.

Ikea je potvrdila da je firma podigla cijene u više zemalja u raličitim rasponima.

Reklama

“Od početka pandemije, Ikea je uspjela da apsorbuje značajno povećanje troškova u cijelom nabavnom lancu, zadržavajući cijene što je moguće niže i stabilnije. Sada, kao i mnogi drugi trgovci, morali smo podići cijene kako bismo ublažili uticaj na naše poslovanje”, rekao je portparol.

“Povećanje cijena varira, ali ostaje u skladu s onim što vidimo na globalnom nivou u Ikei, što je otprilike devet odsto prosječnog povećanja u različitim zemljama i asortimanu proizvoda, zaključuju u Ikei.

Rast cijena u Ikei dolazi nakon što je inflacija u Ujedinjenom Kraljevstvu u novembar dostigla 10-godišnji maksimum od 5,1 odsto.

Biznisinfo

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu