Connect with us

TRŽIŠTA

Prodao je kravu i osnovao jednu od najpoznatijih kompanija na svijetu

Objavljeno

 


Ništa nije nemoguće, ako razbiješ kalup – ovo je bio slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hyundai.
Kompanija je osnovana 1913. na skromnoj farmi u Asanu, gradu koji trenutno pripada Sjevernoj Koreji. Chung je bio najstariji od sedmero djece i od rođenja je bio predodređen da preuzme skromnu porodičnu farmu od svojih roditelja.

Međutim, od malih nogu pokazivao je buntovnički i nekonformistički karakter te se nikada nije pomirio da ostatak života provede radeći u polju.

Nakon što je više puta i bezuspješno pokušavao napustiti svoj dom, treći put se uspio osamostaliti 1935. i otputovati uz prodaju očeve krave.

Upravo to mu je pružilo priliku da se upusti u svoju avanturu, a svoju inspiraciju crpio je iz biografije predsjednika SAD-a Abrahama Lincolna, kojem se divio i koji je također bio skromnog porijekla.

Nakon što je radio u raznim obrtima, u Seulu 1941. godine otvara vlastitu automehaničarsku radionicu koja ubrzo osvaja kupce svojom brzinom i učinkovitošću.

Već 1947., s početnih 20 zaposlenika, posao je narastao na 70, a onda je Chung Ju-yung napravio još jedan korak i stvorio firmu Hyundai Group, ime koje je nastalo u korejskom jeziku od riječi hyun, što znači moderan, i dai , što znači era ili generacija.

Reklama

Pristup stalnih inovacija i želja za boljom budućnošću od tada su glavna pokretačka snaga brenda.

Konačan poticaj za korejskog proizvođača došao je 1967. s osnivanjem Hyundai Motor Company i otvaranjem tvornice Ulsan, koja je s vremenom postala najveća na svijetu.

Ova supertvornica ima proizvodni kapacitet od 1,6 miliona vozila godišnje, a posebnost joj je kontrola cijelog logističkog lanca.

Hyundai tamo ima vlastitu ljevaonicu čelika, ali i brodsku flotu (Hyundai Glovis) za distribuciju svojih automobila širom svijeta.

Uvijek svjestan svog porijekla Chung Ju-yung je prije smrti 2001. godine donirao 1001 kravu sjevernokorejskoj državi za borbu protiv gladi.

Osjećaj bratstva, koji ga je pratio tokom života, želio je prenijeti i na sam Hyundaijev logo, stilizirano H, koje u svom najnovijem dizajnu također sugerira rukovanje dvije osobe.

Reklama

HAK revija

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu