TRŽIŠTA
Masterkard briše ime iz svog logoa
NJUJORK – Kompanija “Masterkard” saopštila je da će poslje više od pola vijeka ukloniti svoje ime sa logoa, ali će ostati crveni i žuti krug.
Tako se “Masterkard” pridružuje nekolicini brendova poput “Najka” i “Epla” koji se u većini marketinškog materijala oslanjaju na sliku a ne na ime, prenosi AP.
“Masterkard”, kako se dodaje, nastoji posljednjih godina da se pozicionira kao “tehnološka kompanija u industriji globalnog plaćanja”.
Vjeruje se da 80 odsto ljudi prepoznaje logo “Masterkarda”, iako on ne sadrži ime kompanije, a jedan od direktora marketinške kompanije “Metafors” Alen Adamson naglašava da “slika govori više od riječi”.
Izvor: Tanjug
TRŽIŠTA
Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU
Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)
ANALIZE
Suzbijanje cijena glavni zadatak
Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)
-
NOVOSTI1 godina prijeUčesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
NEKRETNINE3 meseca prijeTrebinje: Počela prodaja stanova u luksuznom stambeno-poslovnom objektu „Kompas“
-
NOVOSTI1 godina prijePlatforma Ananas stigla i u BiH
-
NOVOSTI1 godina prijePogledajte firme iz IT sektora koje su dobile pomoć države
-
NEKRETNINE7 meseci prijeInflacija već progutala povrat PDV-a na prvu nekretninu
-
NOVOSTI1 godina prijeZavršeno ravnanje terena za trebinjsku Slobodnu zonu
-
INVESTICIJE1 godina prijeNapreduje gradnja bolnice u Trebinju – završetak krajem sljedeće godine
-
NOVOSTI1 godina prijeMost u Počitelju službeno dobio novo ime



