Connect with us

TRŽIŠTA

Stelios Elia, BC Partners: Zašto smo kupili United Group?

Objavljeno

 


United Group

United Group se uklapa u našu strategiju da kupujemo najveće privredne subjekte koji su lideri na tržištu, kazao je Stelios Elia, generalni direktor BC Partnersa, objašnjavajući na nedavno održanom EBRD Forumu na panelu „Potencijal jugoistočne Europe: gledište investitora“ razloge za akviziciju United Groupa.

-Želimo iskoristiti snažne rukovodne timove i pokazati ono što mi opisujemo kao „defanzivni rast“, kazao je Elia.

On je dodao da je vrijedost United Groupa, koji je u regiji vlasnik kablovskih opteratera SBB i Telemach, TV kanala N1, Sport klub, POP TV, Kanal A, itd,
tri milijarde eura.

-Pratimo United Group duže. Na našem je radaru kao prioritetna investicija od kada ih je KKR kupio 2014. godine. Naši napori su se intenzivirali prošle godine prije nego što je počeo sam postupak. Čak i prije same prodaje smo znali da United Group nema konkurencije, nema nekog sličnog kada se radi o organskom rastu, ali tokom samog procesa se pokazalo da postoji kvaliteta infrastrukture i to se vidi po brzini širokopojasne mreže i po tome što imaju najbolji rukovodni tim. Ne vidi se to često čak i na međunarodnom planu, pa i u slučaju nekih drugih investicija gdje smo ulagali. Dakle, temelji United Group su vrlo privlačni kao biznis, kazao je Elia.

On nije želio otkriti šta će BC Partners mijenjati nakon preuzimanja United Groupa.

– Mi smo vlasnici tek tri mjeseca. Jedan od najvećih izazova sa kojim se suočavamo zajedno sa rukovodnim timom jeste da se fokusiramo, jer imamo toliko različitih organskih mogućnosti rasta, tako da se moramo odlučiti na što ćemo najefikasnije usmjeriti energiju i novac, kazao je Elia.

Reklama

Upozorio je da kao investitori žele ostvariti što veći nivo sigurnosti u investicionoj klimi.

-Bili smo iznenađeni opstruktivnim i antikonkurentnim ponašanjem nekih bivših monopolista u regiji, kao i nekim agresivnim i retrogradnim primjenama poreza na prihod sa kojima se strani investitori, ne samo mi, suočavaju. Mi se nadamo da je to samo pitanje zrelosti regije, ali postoje faktori kao što su regulativa medija, oporezivanje firmi, sloboda medija a koji se trebaju normalizirati prije nego što se omogući dotok daljih investicija, istakao je, između ostalog Elia.

 

Izvor: Indikator.ba

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu