Connect with us

TRŽIŠTA

H&M u Njemačkoj kažnjen sa 35 miliona eura zbog praćenja privatnog života radnika

Objavljeno

 


Svjetski proizvođač odjeće H&M kažnjen je u Njemačkoj sa 35,2 miliona eura zbog praćenja privatnog života nekoliko stotina njegovih radnika. Iz ove kompanije sa sjedištem u Stockholmu su komentarisali ovu kaznu.

Prema Komisiji za zaštitu podataka i slobodu informisanja u Hamburgu, menadžeri švedskog brenda u Nürnbergeru su vodili detaljne zabilješke o odmorima, zdravstvenim i porodičnim problemima te vjerskim uvjerenjima radnika i to najmanje od 2014. godine, prenosi američki dnevni list New York Post.

Zabilješke su nastajale tokom radnih sastanaka i pojedinačnih razgovora. Korišteni su za procjenu učinka radnika i za donošenje odluka o njihovom radnom odnosu. Nadležni tvrde da se H&M intenzivno miješao u prava radnika.

Propust u oktobru 2019. godine je za posljedicu imao da su osjetljivi podaci o uposlenicima postali dostupni velikom broju ljudi u kompaniji.

Kako je naveo američki poslovni magazin Forbes, komesar za zaštitu podataka Johannes Caspar je istakao da je na djelu bilo „ozbiljno narušavanje privatnosti“. Zbog toga je H&M-u naloženo da mora platiti kaznu od 35,2 miliona eura, što je druga po iznosu kazna otkad je 2018. na snagu stupio zakon Evropske unije o zaštiti podataka.

„Izrečena kazna je prikladna i dovoljna da odvrati druge kompanije od narušavanja privatnosti njihovih radnika“, poručio je komesar Caspar.

Reklama

Iz H&M-a, koji ima 179.000 radnika širom svijeta, su saopćili da će „pažljivo“ preispitati ovu sankciju i da će platiti novčanu nadoknadu oštećenim uposlenicima koji su počeli raditi najkasnije od maja 2018. godine.

Tvrde da su poduzeli mjere za zaštitu privatnosti radnika, što je značilo i promjenu ljudi na rukovodećim pozicijama i dodatno obučavanje nadređenih. Istakli su da ono što je urađeno nije u skladu s njihovom poslovnom politikom i da preuzimaju odgovornost. Radnicima su uputili izvinjenje.

Klix.ba

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu