Connect with us

TRŽIŠTA

Lidl ulazi na tržište BiH

Objavljeno

 


Njemački maloprodajni lanac Lidl razmatra ulazak na tržište u Bosni i Hercegovini, navodi njemački trgovinski list Lebensmittel Zeitung.
Ulazak na tržište bi se mogao dogoditi već 2022. godine, a na kraju bi moglo biti otvoreno do 30 trgovina u zemlji, ovisno o veličini gradova koji bi mogli podržati podružnicu.

Firma je zabilježila solidne performanse u susjednoj Hrvatskoj i Srbiji, pri čemu je Srbija posebna priča o uspjehu od svog ulaska prije pet godina.

Lidl bi lako mogao snabdijevati bosanskohercegovačke objekte iz svojih drugih balkanskih operacija, za koje se navodi da su ove godine imale dobre ukupne performanse, uprkos problemima izazvanim pandemijom.

Biznisinfo

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu