LIDERSTVO
Novine i razlike između „starog” i „novog” Zakona o radu u Republici Srpskoj
Detalji obuke: Novine i razlike između „starog” i „novog” Zakona o radu u Republici Srpskoj
Organizator: Refam Creative Solutions – REC d.o.o.
Oblast:Ekonomija, pravo, administracija i trgovina
Vrsta:Seminar
Cilj:NOVINE I RAZLIKE IZMEĐU „STAROG” I „NOVOG” ZAKONA O RADU U RS
Rezultat:
Sadržaj: NOVINE I RAZLIKE IZMEĐU „STAROG” I „NOVOG” ZAKONA O RADU U RS
Početak: Banja Luka 8. 4. 2016. Hotel „BOSNA” 09,30 Bijeljina
22. 4. 2016. Etno selo Stanišići – hotel „RAS” 09,30
Nakon održane prve serije seminara o Novom Zakonu o radu RS, kao organizator obuka, uvidjeli smo da sve institute novog Zakona o radu nije moguće obuhvatiti jednim seminarom.
Iz tih razloga smo se opredjelili da naredni seminar organizujemo na način da uporedimo pravne institute između „starog“ i „novog“ Zakona o radu RS.
Cilj nove serije seminara je da obradimo najvažnije pravne institute koji su novi, praveći komparaciju sa pravnim rješenjima iz prethodnog Zakona o radu.
Ujedno, ovo je prilika da sa konkretnim pitanjima učesnika seminara i odgovorima predavača svi proširimo svoja znanja za efikasnu implementaciju Zakona o radu RS.
U seminar su uključeni naši spoljnji saradnici, praktičari i teoretičari, koji će Vam biti na raspolaganju tokom narednih seminara, kako sa svojim izlaganjima, tako i odgovorima na Vaša pitanja u toku seminara.
Seminar smo kreirali kao interaktivanu komunikaciju predavača i učesnika kroz izlaganja predavača o najvažnijim izmjenama u odnosu na prethodni Zakon o radu RS.
Za one koji nisu poručili Priručnik „IMPLEMENTACIJA ZAKONA O RADU REPUBLIKE SRPSKE – sa modelima akata“ mogu ga posebno poručiti u štampanom +CD izdanju po cijeni od 58,00KM.
SEMINAR JE NAMJENJEN: Vlasnicima preduzeća, pravnicima u preduzećima, bolnicama, domovima zdravlja, komunalnim preduzećima, bankama, voditeljima odjela ljudskih resursa i svima onim koje zanima navedena tematika.
SADRŽAJ SEMINARA:
• Zasnivanje radnog odnosa
• Ugovor o radu na neodređeno i određeno vrijeme;
• Radno vrijeme;
• Odmor i odsustvo (godišnji odmor);
• Zaštita radnika;
• Plate naknade i druga primanja;
• Prestanak radnog odnosa;
• Pitanja i odgovori.
PREDAVAČI: Danijela Radonić, dipl. pravnik Vladislava Tadić, dipl. pravnik Jasminka Čapljak, dipl. pravnik TRAJANJE SEMINARA
U vremenu od 09,30 – 15,00 KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om): 135,oo KM po jednom učesniku; 125,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije; 115,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravni savjetnik“ .
Kotizacija uključuje: Troškove sudjelovanja u radu seminara; Materijal za pisanje; Osvježenje u pauzama i ručak; Certifikat o učešću na seminar.
PRIJAVA ZA SEMINAR: Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja seminara na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
VAŽNA NAPOMENA: Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA: Priručnik: „Implementacija Zakona o radu u Republici Srpskoj – sa modelima akata“ može se posebno poručiti po cijeni 58,00 KM sa PDV-om i poštarinom (u printanoj i elektronskoj formi) za one koji nemaju mogućnost da prisustvuju seminaru.
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca: Tel: + 387 33 21 45 82 Fax: + 387 33 21 45 82 Mob: + 387 61 19 11 85 Mob: + 387 61 15 04 54 E-mail: [email protected] REC d.o.o., Tabašnica 8, 71000 Sarajevo
Dokaz obuke:certifikat
LIDERSTVO
6 lekcija Majkla Džordana o liderstvu
Karantinske dane dobrom dijelu planete uljepšao je dokumentarni serijal „Posljednji ples“, posvećen čuvenom Majklu Džordanu i njegovim isto tako čuvenim Čikago bulsima iz devedesetih godina prošloga vijeka. (više…)
LIDERSTVO
Rješavanja sukoba – šta trebate znati?
Činimo to gotovo svakodnevno. Postalo nam je navika koju uzimamo zdravo za gotovo i ne mislimo da ju možemo promijeniti. Tvrdoglavi smo ako neko kaže da stvari možemo činiti drugačije. Da, govorimo o sukobu. Tom malom naporu koji nas, često bez našeg znanja, sputava i čini razdražljivima.
Novost koju uvodimo u vaš život je da se sukobe može uspješno riješiti, bez da je jedna strana gubitnička, a druga pobjednička. Postoji sukob nakon kojega su svi učesnici nešto naučili i međusobno se zbližili. Jedino što trebate je naučiti kako.
Konstruktivno rješavanje sukoba odnosi se na nenasilno rješavanje sukoba, u kojemu se vodi interes o svim akterima te njihovim interesima. Proces uključuje dijalog, rješenje problema, pregovor, pomirenje i prevenciju eskalacije nasilja.
Da bi rješavanje sukoba bilo uspješno, potrebno je biti upućen u dinamiku sukoba:
- Svako od nas u sukobu bira hoće li zauzeti saradnički ili takmičarski stav.
- Sukobljene strane često netačno opažaju namjere i akcije drugih ljudi. Često poruka koju šaljemo bude drugačije protumačena od onoga ko poruku prima. Jednako tako mi možemo protumačiti poruku svog sagovornika na način koji nije povezan s onime što nam osoba govori. Uvijek treba provjeriti je li tačna naša interpretacija akcije druge strane.
- Uspostavljanje i održavanje povjerenja. Za ponovnu izgradnju povjerenja često može pomoći treća, neutralna strana.
- Povezivanje na temelju zajedničkog cilja ili interesa može poslužiti kada nedostaje povjerenja među zavađenim stranama.
- Zbog nesigurnost i stalne promjene okolnosti, potrebno je fleksibilno razmišljati i reagovati. Moramo prilagođavati postupke i koristiti različite tehnike prilikom rješavanja sukoba.
- Trebamo izbjegavati uzvraćanje istom mjerom. Ako nas je druga strana povrijedila, ne smijemo dozvoliti jednak udarac, jer ćemo se tako naći u spirali iz koje je teško izaći. Bitno je očuvati usmjerenost na cilj i zaboraviti osvetu.
- Cilj rješavanja sukoba treba biti čuvanje odnosa, bez odustajanja od važnog interesa.
Koji su pristupi rješavanja problema?
- Pobjeda – poraz: Ja ću dobiti šta trebam, a ti ćeš izgubiti.
- Poraz – pobjeda: Ti ćeš dobiti što trebaš, a ja neću.
- Poraz – poraz: Ni ti, ni ja nećemo dobiti što nam treba.
- Pobjeda – pobjeda: I ti i ja ćemo dobiti što trebamo.
Da bi rezultat sukoba bio odnos pobjednik – pobjednik, potrebno je pažnju usmjeriti s protivnika na problem i njegovo rješavanje. Također, treba osvijestiti potrebu za ostvarenjem svog cilja unutar sukoba, kao i potrebu da očuvamo odnos s osobom ili osobama s kojima smo u sukobu.
Vještine rješavanja sukoba
Dogovaranje je tehnika rješavanja sukoba unutar koje je u interesu obje sukobljene strane da obje strane budu maksimalno zadovoljene.
Proces uključuje:
– utvrđivanje osnovnih interesa obje strane,
– traženje alternativa i utvrđivanje posljedica,
– utvrđivanje rješenja koja su prihvatljiva za obe strane,
– primjena rješenja.
Pregovaranje se razlikuje od dogovora jer je zajednički interes sukobljenih strana minimalan. Važno je razlikovati pregovaračku svađu i pregovaranje. Kod pregovaranja postoji iskrena spremnost obiju strana za pronalazak rješenja koje će biti povoljno za sve. U svađi svaka strana traži rješenje za sebe.
Na umu kod pregovaranja treba imati:
- o čemu se pregovara,
- kako će se pregovaranje voditi (pravila, spremnost za pregovaranje itd.),
- te o dotadašnjim odnosima između strana.
Da bi pregovaranje bilo uspješno trebamo: Odvojiti osobe od problema/područja sukoba.
Kod pregovaranja trebamo:
- Biti „tvrdi“ prema zajedničkom problemu, a „meki“ prema osobi.
- Usmjeriti se na interese i potrebe, a ne na status i poziciju.
- Naglasiti zajedničke elemente, čak i kad su zajednički interesi minimalni.
- Predlagati što više rješenja.
- Dogovoriti jasno rješenje.
Posredovanje je rješavanje sukoba u koju je uključena treća, nepristrana strana. Posrednik olakšava pregovaranje, a ne donosi odluku o rješenju sukoba, pomaže sukobljenim stranama u prepoznavanju stvarnog problema, osigurava dobre uslove za njegovo rješavanje, pomaže pri pronalaženju još mogućih rješenja te olakšava proces donošenja odluka.
Da biste sukob riješili uspješno vodite se navodima:
- Više se može postići sukobom nego borbom.
- Rješenja koja zadovoljavaju obje strane postoje.
- Postoji povezanost načina odnošenja prema problemu i njegova rješavanja.
- Potrebno je biti spreman na suradnju, imati pozitivnu sliku o sebi te vještine komuniciranja (slušanje, jasno izražavanje…)
Ostanite mirni i srećno!
Izvor: krenizdravo.rtl.hr
PREDUZETNIŠTVO
4 stvari koje najbolji šefovi kažu novom zaposlenom koje većina drugih nikada ne kaže
Naporno radite na pronalaženju, intervjuisanju i zapošljavanju pravih zaposlenih. Oni imaju odlične vještine, veliko iskustvo i sjajan stav, pa jednom kad ih angažujete dovoljno je da ih pustite da sami rade. (više…)
-
NEKRETNINE9 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI4 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE12 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
FINANSIJE12 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca