Connect with us

BIZLIFE

Marketinški izazovi za male preduzetnike

Često čujemo da svi oglasi i sve promotivne aktivnosti izgledaju slično.

Objavljeno

 


 

Nakon par mjeseci rijetko možemo povezati brend s oglasom kojeg se sjećamo. Prije su oglasi znali biti zbunjujući jer su marketinški stručnjaci nastojali poslati neku složenu poruku. Danas je većina oglasa jasna, ali rijetko ćemo naići na neki koji će nas oduševiti. Činjenica je da oglašavanje informiše, podsjeća i uvjerava, ali trebalo bi nas na neki način i zabavi kako bismo usvojili sadržaj poruke.

Za male preduzetnike važno je da razmisle jesu li dobro opisali svoju ciljnu grupu i kad je opišu, trebaju razmisliti jesu li je upoznali u detalje. Zna se dogoditi da kompanije znaju opisati ko su im kupci ili klijenti, ali ih zapravo ne razumiju. Svaka ciljna grupa ima specifično ponašanje i odluke o kupovini donosi na različite načine.

U komunikaciji s ciljnom grupom, potrebno je definisati poruku koju oni razumiju i koja je njima najvažnija. U toj poruci važno je dati obećanje u smislu zadovoljavanja želja i potreba ciljne grupe. U komunikaciji s kupcima i klijentima važno je iznijeti korist, odnosno opisati vrijednost koju mogu dobiti nabavkom proizvoda ili usluge. Kad je sve osmišljeno, tu poruku je važno integrisati u svaku tačku komunikacije s kupcima, od oglašavanja, do prodaje ili realizacije postprodajnih aktivnosti.

Ako u svaki dio poslovanja ne unesemo tu poruku i ne nastavimo tako komunicirati, poruka će se izgubiti u moru sličnih ponuda, nećemo biti jasni, a i kupci će se zbuniti oko vrijednosti naše ponude.

 

Reklama

Izvor: Obiljka

Nastavite čitati

BIZLIFE

Nepalcu je BiH obećana zemlja, većinu zarade šalje porodici

Objavljeno

 

Od

Ashok Tamang se prije godinu i po dana oprostio od supruge, 14-ogodišnje kćeri i tek rođenog sina, kako bi došao raditi kao građevinac u Bosni i Hercegovini.

U Sarajevo je stigao iz Nepala, države u podnožju najvišeg svjetskog planinskog masiva Himalaja.

Tamag je jedan od oko 5.000 stranih radnika u Bosni i Hercegovini, čiji broj se skoro udvostručio od 2020. godine, pokazuju podaci entitetskih zavoda za zapošljavanje- piše Buka.

Najviše ih je ove godine došlo iz Turske, Srbije, Bangladeša, Kuvajta i Hrvatske, pokazuju isti podaci.

Tamang kaže da je iz Katmandua, prijestolnice Nepala, došao da radi u sarajevskoj građevinskom poduzeću “Omega Group”, kako bi sebi i porodici osigurao bolji život.

On je, uz još jedanaest zemljaka iz Nepala, u BiH došao posredstvom nepalske agencije za posredovanje pri zapošljavanju. Trebalo mu je, kaže, više od tri mjeseca da prikupi sve potrebne dokumente, jer građanima Nepala nije lako dobiti vizu za evropske zemlje, piše Radio Slobodna Evropa.

Reklama

Dodaje kako je radio na gradilištima u Prijedoru i drugim gradovima, te da je zadovoljan uslovima rada i smještaja.

Uz platu od 1.800 maraka (oko 900 eura), Tamang ima plaćen smještaj i tri obroka dnevno. Stoga većinu zarade može poslati u Nepal, gdje mjesečne plate često iznose samo par stotina američkih dolara.

Nisam još išao kući. Planiramo u sljedećih šest mjeseci i nadam se da ću ih vidjeti što prije. Razgovaramo često putem interneta, jer mi jako nedostaju”, kaže Tamang, jedan od oko 80 građana Nepala zaposlenih u BiH.

Buka

Nastavite čitati

PRIVREDA

Konferencija “Forward” sutra u Banjaluci: Digitalne inovacije preduslov rasta

Objavljeno

 

Digitalne inovacije kao preduslov za privredni i društveni rast biće u fokusu ovogodišnje konferencije “Forward”, koja će sutra u Banjaluci okupiti eksperte iz Srpske i regiona s ciljem razmjene iskustava i dobrih praksi te njihove primjene u domaćim malim i srednjim preduzećima. (više…)

Nastavite čitati

LIČNE FINANSIJE

Svako veče uradite ovo: Najbolji savjeti za uštedu novca

Objavljeno

 

Kako uštedeti više novca je tema koja sve zanima, posebno poslije praznika i kad počnemo da razmišljamo o ljetovanju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu