TRŽIŠTA
Lidl svojim cijenama srušio konkurenciju u Srbiji
Ulazak Lidla na tržište Srbije doveo je do “rušenja” cijena konkurencije. Tako su se akcijske cijene iz Lidla “preslikale” i na druge prodavnice širom Srbije.
Popusti od 15, 20, pa čak i 50 posto bukvalno pljušte po većini marketa u Srbiji.
A za sve su “krive” početne akcijske cijene koje su osvanule prije dvije sedmice u svim novootvorenim prodavnicama Lidla.
Kupci su se i bukvalno tukli za piletinu koja je na dan otvaranja koštala svega 119,99 dinara (oko 2 KM) po kilogramu.
Slično je bilo i sa bananama koje su mogle pazariti za 59,99 dinara (oko 1 KM) za kilogram. Čokolada od 100 grama se prodavala za 50 dinara (oko 0,8 KM), a kafa za 199,99 dinara (oko 3,3 KM) za 200 grama.
Limenka piva i sada se može naći za 44,99 dinara (oko 0,75 KM), a litar mlijeka na akciji po cijeni od 54,99 dinara (oko 0,9 KM).
Sniženja i do 50 odsto
Nakon dva, tri dana i u ostalim lancima su krenule velike akcije snižavanja cijena, pa se tako u jednom od vodećih trgovinskih lanaca može naći 100 grama kafe za 74 dinara (oko 1,2 KM), kilogram limuna za 89,99 dinara (oko 1,5 KM), mandarina za 84,99 dinara (oko 1,4 KM), kao i kilogram kupusa za samo 19,99 dinara (oko 0,3 KM).
Sa ciljem da se dodvori kupcima ali ne želeći da prizna da to radi zbog konkurencije, jedan poznati lanac prodavnica u Novom Sadu odlučio je da naprasno počne da slavi rođendan iako mu to nije bila praksa posljednjih godina.
Isti taj lanac je samo par dana nakon otvaranja Lidla Novosađanima ponudio svoje proizvode po cijenama nižim i do 50 odsto, prenio je Blic.
Lokalni marketi i prodavnice u Šapcu u toku prošle sedmice uglavnom su snizili cijene voća. Tako su banane mogle da se kupe po cijeni od 70 (1,15 KM) do 90 dinara (1,5 KM) za kilogram, a bile su 120 dinara (oko 2 KM), kilogram limuna za 99 dinara (oko 1,6 KM), dok je prije samo 10 dana koštao i do 160 dinara (2,6 KM) ili ananas koji je pojeftinio sa 160 (2,6 KM) na 100 dinara (1,6 KM) po kilogramu.
Izvor: Indikator.ba
TRŽIŠTA
Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU
Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)
ANALIZE
Suzbijanje cijena glavni zadatak
Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)
-
NEKRETNINE8 meseci prije
Počela izgradnja novog stambenog objekta „Bregovi“ u Trebinju
-
TELEKOMUNIKACIJE1 godina prije
Novi pad dionica Mtela, vrijednost kompanije dugo nije bila niža
-
NOVOSTI3 meseca prije
Učesnici Visa olimpijskog triatlona prikupili 26.500 KM za Specijalnu Olimpijadu u Bosni i Hercegovini
-
FINANSIJE11 meseci prije
Vlada RS donijela odluku: Minimalac će biti 900 KM
-
INVESTICIJE1 godina prije
Castellina Srpska preuzela 29,9 posto akcija Napretka
-
NOVOSTI1 godina prije
Prag za PDV se diže na 100.000 KM, neophodan zahtjev za izlazak iz sistema
-
POLJOPRIVREDA1 godina prije
Proizvođači digli ruke, mnogi zbog malina i na sudu
-
FINANSIJE11 meseci prije
Mtel izašao iz vlasništva svoje firme u BiH, sprema se ulazak Britanaca