Connect with us

TRŽIŠTA

Dogovori o izvozu proizvoda iz BiH na tržište Švedske

Objavljeno

 


Švedska

U okviru vlastitih aktivnosti na projektu Dijaspora za razvoj (D4D) i u saradnji s kompanijom Plivit Trade AB iz Švedske, agencija Pricha organizirala je prvu u nizu edukacija za bh. prehrambene proizvođače u Västerviku (Švedska).

D4D je projekat Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice BiH i Vlade Švicarske, u partnerstvu sa UNDP BiH i IOM BiH, a cilj je uspostavljanje saradnje kompanija iz BiH i dijaspore u oblasti izvoza na tržište Evropske unije.

Tema edukacije bila je organska proizvodnja, a predvodio je Zlatan Golalić, vlasnik i generalni direktor Plivita. U sklopu treninga organizirane su i posjete distributivnom centru ove kompanije, te jednom od supermarketa ICA, koji je dio najvećeg švedskog trgovinskog lanca u kojem se posredstvom Plivita prodaju i proizvodi s Balkana.

„Zadovoljstvo mi je što je kompanija Plivit trade AB kao predstavnik bh. dijaspore bila dio projekta Dijaspora za razvoj i što smo naše iskustvo iskoristili da pomognemo bh. privrednicima u razvoju njihovih firmi. Plivit konstantno investira u bh. privredu, a ovaj susret, čiji smo domaćin, jeste još jedan način da otvorimo vrata organskim proizvođačima iz BiH, koji imaju potencijal za izvoz na skandinavsko tržište“, izjavio je Golalić.

Među učesnicima edukacije bio je i Omer Mrakić, direktor i vlasnik firme Sfera d.o.o Sarajevo, podružnica Bugojno, koja se bavi proizvodnjom i preradom organskog voća i povrća.

Reklama

„Ova posjeta otvorila nam je nove vidike u smislu profesionalnijeg pristupa prodaji i marketingu, praćenja trendova u prehrambenom sektoru u EU, kao i razvoju novih proizvoda. Saznali smo na koji način se može pristupiti tržištu Švedske, udjelu kompanije Plivit trade AB na tržištima Švedske, Danske i Norveške, navikama potrošača u Švedskoj, mogućnostima i interesovanjima Plivita za našim proizvodima“, kazao je Mrakić, koji je sa predstavnicima Plivita dogovorio proizvodnju određene količine organskog povrća za švedsko tržište tokom naredne godine.

Predstavnici Plivita iskazali su zadovoljstvo kvalitetom proizvoda sarajevske firme Segredo Doce d.o.o., koja se bavi proizvodnjom vrhunske čokolade.

„Najveći benefit sastanka za nas jeste uspješno prezentiranje firme i dogovor za slanje ponude naših proizvoda prema Plivit Tradeu. Nadamo se da ćemo u narednom periodu uspjeti dogovoriti saradnju i izvoz na tržište EU“, kazala je Samira Filipović, direktorica firme Segredo Doce.

Amina Muharemagić, direktorica firme Beemed d.o.o Tuzla, koja se bavi pakovanjem i distribucijom prirodnog meda, jabukovog pekmeza i sirćeta, složila se da su susreti s predstavnicima poslovne dijaspore veoma značajni.

„S obzirom na to da poslujemo na tržištu BiH, nemamo često prave informacije o nama primamljivom EU tržištu. Zbog toga biznismeni iz dijaspore mogu biti jaka veza bh. preduzeća i inozemnih trzišta. Želimo u što skorije vrijeme biti spremni ponuditi firmi Plivit Trade AB naše proizvode“, navela je Muharemagić.

Plivit Trade AB je lider u distribuciji proizvoda s Balkana u Švedskoj i Skandinaviji, sa više od 20 godina iskustva u ovom poslu. Ova kompanija razvila je i vlastiti brand „Plivit“, koji se prodaje na teritoriji Švedske i bilježi konstantan rast prodaje, saopćeno je iz agencije Pricha.

Reklama

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu