Connect with us

TRŽIŠTA

Poljska modna kompanija LPP ulazi na tržište Bosne i Hercegovine

Objavljeno

 


LPP

LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. U 2019. godini planira ući na tržište Bosne i Hercegovine.

Hrvatska je bila prvo tržište u regionu na kojem su se pojavili 2014. godine. U Srbiju su sa brendovima Reserved i Sinsay ušli 2017. godine i nastavljaju da šire prodaju dovođenjem ostalih brendova iz svog portfelja.

U septembru 2018. otvorili su svoju prvu radnju u Sloveniji.

Posljednjih godina, poljsku kompaniju LPP mnogi nazivaju najbrže rastućom u oblasti maloprodaje odjeće.

Kako pokazuju najnoviji finansijski izvještaji, rezultati su impresivni. Samo u prvih devet mjeseci ove godine ostvarili su rast neto profita od 36,5 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Prisutni su sa svojim brendovima, prije svega najpoznatijim brendom Reserved, na 20 evropskih tržišta, ali i u Aziji i na Bliskom istoku.

Reklama

LPP trenutno ima oko 1.700 radnji koje se prostiru na više od milion kvadratnih metara.

 

Izvor: Franchising.rs.

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu