Connect with us

TRŽIŠTA

Coca-Cola preuzela Knjaz Miloš?

Objavljeno

 


Knjaz Miloš

Kompanija Coca-Cola kupila je fabriku mineralne vode „Knjaz Miloš“ i na taj način osvojila 40 odsto srpskog tržišta mineralnih voda.

Najpoznatiji brend „Knjaz Miloš“ voda „Rosa“ ima učešće na tržištu oko 15,7 odsto, a kupovinom kompanije, koji ima 25 odsto udjela u tržišnom kolaču, Coca-Cola se domogla ukupno 40 odsto srpskog tržišta mineralnih voda.

„Knjaz Miloš“ je bio četiri godine u vlasništvu investicionog fonda Mid Europa Partners. Taj investicioni fond, čiji je jedan od partnera i srbijanski biznismen Andrej Jovanović (nekadašnji vlasnik „Marba“), početkom 2015. je preuzeo posao od „Salforda“, koji je gazdovao „Knjazom“ čitavu deceniju. Taj investicioni fond je poentirao u poslednjem minutu u tržišnoj utakmici iz koje je kao gubitnik, u ljeto 2004. godine, izašao proslavljeni košarkaš Vlade Divac.

U paketu sa „Knjazom“, taj investicioni fond je iste godine kupio i „Imlek“, „Bambi“, Mlekaru „Subotica“, kao i „Imlekove“ mlekare u Makedoniji, BiH i Crnoj Gori. Vrijednost ukupnog posla bila je 575 miliona eura.

 

Reklama

Izvor: Alo

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu