Connect with us

ANALIZE

Zagrebački Advent oborio lanjski rekord

Objavljeno

 


Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) za vrijeme trajanja Adventa u Zagrebu i novogodišnjih događanja zabilježeno je čak 12 odsto više dolazaka i 11 odsto više noćenja.

Naime, u odnosu na prošlogodišnji period održavanja, sada je, u četrdeset dana (29.11.2019. do 7.1.2020.) ostvareno 160.917 dolazaka i 308.787 noćenja.

U navedenom periodu, u TZGZ-u kažu kako je zabilježeno 53.545 (rast 15%) domaćih turista te 107.372 (rast 10%) stranih, a najbrojniji su bili gosti iz: Bosne i Hercegovine, Italije, Austrije, Slovenije i Njemačke. Od ukupno registriranih noćenja domaći turisti su ostvarili 97.825 (rast 15%), a strani 210.962 (rast 9%).

„Advent u Zagrebu je najuspješnija zagrebačka turistička manifestacija te sam izuzetno zadovoljna s ovim odličnim rezultatima. Posebno nas raduje činjenica da su pojedina emitivna tržišta (Njemačka, Austrija, Slovenija i Srbija), na kojima je TZGZ provodila ciljane online i offline marketinške kampanje, ostvarila porast od više od 15%.

Tako je, registrovano 27% više noćenja gostiju iz Njemačke i 24% više noćenja gostiju iz Austrije, što ukazuje na uspješnost kampanje, ali i na popularnost samog Adventa u Zagrebu. Uz spomenuta tržišta online kampanja se provodila i u Španiji, SAD-u, Italiji, BiH i Mađarskoj putem advertorijala, displej i video oglasa te je i s tih tržišta zabilježen porast. Oglasi su prikazivani na YouTubeu, Googleu, društvenim mrežama (Facebook, Instagram) i na mrežama portala navedenih tržišta“, rekla je Martina Binenfeld, direktor TZGZ.

U Turističkoj zajednici navode kako su u Zagrebu bili dobri i rezultati za cijelu 2019. godinu. Tačnije, broj dolazaka je veći za 4% (1,459.572), a broj noćenja za 5% (2.656.964) u odnosu na 2018. godinu.

Reklama

„S ovim rezultatima, Zagreb je, u komercijalnom smještaju, zauzeo prvo mjesto u dolascima i peto mjesto u noćenjima. Podaci su to koji iznova potvrđuju da je Zagreb postao nezaobilazno turističko odredište i TZGZ očekuje da će se takav pozitivan trend nastaviti i u nadolazećim mjesecima“, kažu u zagrebačkoj turističkoj zajednici.

Izvor: index.hr

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu