Connect with us

TRŽIŠTA

U Srbiju stiže stotinu ruskih supermarketa

Objavljeno

 


Ruska trgovačka kompanija MERE ulazi u Srbiju i planira da postane jedan od najvećih lanaca na srpskom tržištu tako što će otvoriti 100 svojih prodavnica.

MERE je pridružnica ruske Torgservis grupe, osnovane 2009. godine koja trenutno posluje na više od 800 lokacija širom Rusije pod brendom Svetofor i treći je po veličini lanac iza trgovačkih kompanija X5 i Magnit.

Prema riječima Dejana Delića, direktora predstavništva Privredne komore Srbije u Moskvi, MERE, osim u Rusiji posluje u još deset zemalja – između ostalog u Njemačkoj, Rumuniji, Kazahstanu, Bjelorusiji i Kini.

– Princip funkcionisanja i rada MERE je na takozvanom diskaunt sistemu, što znači da cjenovna kategorija proizvoda mora da bude konkurentna u odnosu na druge ponude i sigurno je da će, ukoliko se cijeli posao realizuje, raditi na prodaji proizvoda koji su cjenovno najniži – kaže on.

S obzirom na cjenovnu politiku i način funkcionisanja na ruskom i drugim tržištima, za kupce u Srbiji dolazak lanca MERE, prema Delićevim riječima, značiće dodatnu konkurenciju, snižavanje postojećih cijena proizvoda koji su u ponudi.

Bez reklame i „šminke“

Reklama

– Cjenovna politika u Srbiji će sigurno biti takva da će se u ponudi nalaziti proizvodi koji nisu opterećeni dodatnom reklamom ili ljepšim pakovanjem. Vjerovatno rinfuzna prodaja na veće količine, što snižava konačnu cijenu. To će, svakako značiti potrošačima. MERE je u svakom slučaju dobrodošao i kao konkurencija drugim prodajnim lancima – ocjenjuje Delić.

Iz filijale ove ruske kompanije u Srbiji za portal Ritejl Srbija rečeno je da MERE planira da radi direktno sa srpskim proizvođačima, pod strogom kontrolom kvaliteta i niskom trgovačkom maržom, a da na srpskom tržištu planiraju otvaranje najmanje 100 supermarketa sa prosječnom površinom od oko 1.000 kvadrata.

U svojim marketima u Rumuniji, MERE već prodaje srpske proizvode.

sputniknews.com

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu