Connect with us

TRŽIŠTA

Banjalučki gigant na Festivalu domaćih proizvoda: Cilj “Beme”razvoj vlastitog proizvodnog programa

Objavljeno

 


Peti Festival domaćih proizvoda, u organizaciji Udruženja mladih ekonomista-UMEK, održan je u hotelu Bosna u Banjaluci, a na ovoj već sada tradicionalnoj manifestaciji učešće je uzela i banjalučka Tvornica obuće “Bema” sa svojom širokom paletom kvalitetnih proizvoda, koji su naišli na veoma pozitivne reakcije posjetilaca.

Naime, Tvornica obuće “Bema”, koja spade u red najvećih i najuspješnijih privrednih subjekata u Republici Srpskoj, a na čijem je čelu ugledni privrednik Marinko Umičević, prepoznala je inicijativu mladih ljudi da promovišu proizvode iz Republike Srpske, predstave i povežu domaće proizvođače.

“Na ovom Festivalu domaćih proizvoda imali smo priliku da se upoznamo sa proizvodnjom više od 80 proizvođača iz cijele Srpske, među kojima je bila i “Bema” kao srebrni sponzor Festivala.

Razvoj vlastitog proizvodnog programa za domaće, ali i inostrano tržište jedan je od imperativa koje smo postavili u ciljevima budućeg razvoja. Uživali smo u raznovrsnoj ponudi iz svih krajeva Srpske i još jednom pokazali da je domaće najbolje”, poručio je Umičević, iza kojeg su decenije uspješnog rada u privredi, posebno obućarskoj industriji, u kojoj niže uspjehe i u kojoj je od “Beme” stvorio istinskog privrednog giganta, jednog od simbola Banjaluke i Republike Srpske.

Inače, “Bema“ ove godine proslavlja veliki jubilej, punih 18 godina svog postojanja, koje je dočekala zajedno sa svojih više od 1.200 radnika, odličnim poslovnim rezultatima i respektabilnim planovima za budućnost. U “Bemi” se godišnje proizvede više od dva miliona cipela, a u prošloj godini imali su realizaciju veću od 18 miliona KM. Za 18 godina rada plata u „Bemi“ nije kasnila ni jedan dan, a tvornica za sve te godine postojanja nikom nije ostala dužna jednog feninga, ni dobavljačima, ni radnicima. Strateški planovi „Beme“ su, kako je rekao Umičević, da se još snažnije pokrene domaća proizvodnja, ali i da se ulaže u nove mašine i moderne tehnologije, jer bez dobre opreme nema produktivnosti. Povodom punoljetstva, “Bema” planira da ove godine otvori prodavnicu na novoj lokaciji u centru grada Banjaluka, gdje će u ponudi biti kvalitetne cipele od prirodnih materijala po povoljnim cijenama.

Banjaluka.net

Reklama

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu