Connect with us

ANALIZE

U turizmu ugroženo 50 miliona radnih mjesta

Objavljeno

 


Zdravstveni radnici

Epidemija koronavirusa dovodi u opasnost do 50 miliona radnih mjesta u globalnom turističkom i transportnom sektoru, pri čemu će putovanja vjerojatno opasti za četvrtinu ove godine, a Azija će biti najteže pogođeni kontinent, objavilo je u petak Svjetsko vijeće za putovanja i turizam (WTTC).

Taj će uticaj ovisiti o tome koliko dugo će pandemija trajati a nedavne restriktivne mjere, poput onih koje je američka administracija poduzela da zabrani putovanja u Evropu, mogu ga još i pogoršati, rekla je za Reuters generalna direktorica WTTC-a Virginia Messina.

“Određene mjere ne pomažu, a mogu još povećati učinak na ekonomiju”, rekla je Messina komentarišući američku odluku.

Ustvrdila je da su takve politike previše općenite i nisu se pokazale učinkovitim u suzbijanju virusa. Također je rekla da bi ograničenja poput ovog mogla zakomplikovati putovanja medicinskim stručnjacima i isporuku medicinskog materijala.

Otprilike 850.000 ljudi mjesečno putuje iz Evrope u Sjedinjene Američke Države, doprinoseći 3,4 milijarde dolara mjesečno američkoj ekonomiji, rekla je Messina.

Od 50 miliona radnih mjesta koliko bi moglo biti izgubljeno, oko 30 miliona bilo bi u Aziji, 7 miliona u Evropi, 5 miliona u Americi i ostatak na ostalim kontinentima, prognozirala je ona.

Reklama

Ekvivalent gubitku od tri mjeseca globalnog putovanja u 2020. godini mogao bi dovesti do odgovarajućeg smanjenja radnih mjesta između 12% i 14%, navode u WTTC-u, također pozivajući vlade da ukinu ili pojednostave vize kad god je to moguće, smanje putne takse i uvedu poticaje nakon što pandemija bude stavljena pod kontrolu.

Po sektorima, aviokompanije i krstarenja brodom trenutno trpe negativne posljedice više od hotela.
Turistička industrija čini 10% svjetskog BDP-a i radnih mjesta.

WTTC procjenjuje da će, nakon što pandemija bude stavljena pod kontrolu, trebati do 10 mjeseci da se turistički sektor vrati na svoje normalne nivoe.

Biznisinfo

BIZNIS

Đorđe Đoković širi biznis u Srpskoj

Objavljeno

 

Od

Banjalučka agencija „Legacy international“ u vlasništvu Đorđa Đokovića, mlađeg brata Novaka Đokovića, dobila je posao promocije Olimpijskog centra (OC) „Jahorina“ vrijedan oko 84.000 KM.

Kako se navodi u odluci o izboru najpovoljnije ponude, bila je ovo jedina ponuda koja je stigla na tender, javlja Akta.ba.

Procijenjena vrijednost ponude bez PDV-a je bila 72.200 KM, a Đoković je ponudio promociju za 72.180 KM bez PDV-a.

Agencija „Legacy international“ osnovana je u novembru prošle godine. Do sada nije imala dobijenih tendera, ali je bila zadužena za poslove oko organizacije teniskog ATP turnira „Srpska open“.

U banjalučku podružnicu registrovanu uplatio je kapital od 9.779,15 KM, a osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata. Đoković je direktor i vlasnik beogradske firme istog imena, koja se bavi organizovanjem teniskih turnira u Srbiji.

Đorđe Đoković je najmlađi je od trojice braće Đokovića koji se nakon profesionalnog tenisa posvetio biznisu, a do sada je realizovao nekoliko sportskih projekata.

Reklama

Osnovna i pretežna djelatnost je rad sportskih objekata.

Inače, Đokoviću su česti gosti na Jahorini koja ima staze nazvane po Novaku Đokoviću.

Nakon mnogobrojnih posjeta porodice najboljeg tenisera, Novaka Đokovića, olimpijskoj planini prošle godine je postignut dogovor i o investicijama koje će ova porodica realizovati na Jahorini.

„Imamo tu čast da su naši česti gosti članovi porodice Đoković koji su sami po sebi svjetski poznat brend. Nakon privilegije koju smo dobili imenovanjem jahorinskih ski staza po imenu najpoznatijeg srpskog tenisera Novaka Đokovića sada Jahorina dobija i hotel u neposrednoj blizini upravo ovih staza. Naša vizija je da privučemo što više ovakvih investitora te da Jahorina u budućnosti ide rame uz rame sa najuspješnijima jer joj svim prethodno realizovanim taj status i pripada. Prije par dana na jednom kongresu sam saznao da je moj tim na koji sam beskrajno ponosan tim koji je sagradio najviše žičara na svijetu“, izjavio je tada Ljevnaić.

Dodao je da veliku zahvalnost duguje prije svega Srđanu Đokoviću sa kojim je kako kaže zadovoljstvo sarađivati i realizovati vizije koje su prije svega usmjerene na budućnost i naslijeđe za naredne generacije.

Sa ovom dogovorenom promocijom, čini se da se poslovna saradnja širi.

Reklama

Akta.ba

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Odjeća i obuća jeftinije u novembru ove godine u odnosu na lani, sve ostalo skuplje

Objavljeno

 

Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u BiH, mjerene indeksom potrošačkih cijena, u novembru su u prosjeku bile više za 0,2 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok su na godišnjem nivou u prosjeku više za 16,3 posto. (više…)

Nastavite čitati

U trendu