Connect with us

TRŽIŠTA

U Crnoj Gori manje gostiju nego lani

Objavljeno

 


Budva

Turistički uposlenici u Budvi, Baru i Ulcinju, nisu zadovoljni dosadašnjim tokom sezone, ugostitelji i hotelijeri tvrde da je manje gostiju nego prethodne godine, a uzrok vide u ratu u Ukrajini, slaboj promociji Crne Gore kao turističke destinacije, ali i u visokim cijenama, piše portal RTCG.

Umjesto da se na plažama traži mjesto više, kupačima je komotno, većih gužvi nema ni u saobraćaju, a prazno je i u mnogim lokalima.

„Ležaljaka na plaži je 25 evra. Koji će to srednje staležni turista da odvoji da plati 25 evra? Nije to da su sad cijene digli zakupci plaža, vlansici plaža. Problem je što je veliki namet na te ljude“, ocijenio je Nebojša Perović, zaposleni u turizmu.

A oni koji su se i pored takvih cijena odlučili za Crnu Goru, različito komentarišu poskupljenja koja su za 50 odsto viša ove sezone, zabilježila je ekipa TVCG na licu mjesta.

„S obzirom koji je datum danas situacija je vrlo loša jer apartmani su mi napola prazni. Restoran radi, ali nije to taj kapacitet koji bi mogao da radi sa današnjim datumom. Tako da defitnino, sezona je podbacila i to dobro“, dodao je Perović.

U Baru i Ulcinju ništa bolja situacija. Turistički zaposlenici iz tih opština, kao problem ističu situaciju u Ukrajini i slabu promociju Crne Gore kao turističke destinacije.

Reklama

„Nemamo goste iz Rusije i Ukrajine, a oni su bili isto gosti koji su dosta posjećivali Ulcinj. Ja se nadam da će ovih 3-4 dana pojačati i da ćemo negdje do 22. 23. avgusta imati jaču sezonu“, kazao je hotelijer Hasan Karamanaga.

Momčilo Šćekić iz Udruženja hotelijera, ugostitelja i privatnog smešaja u Čanju misli da nije dovoljno urađeno na promociji.

„Nije dovoljno ići samo na štandove i promovisati i podijeliti te flajere, već moramo spotove da snimimo i uključimo sve da učestvuju u tome“, rekao je Šćekić.

Nezavisne novine

TRŽIŠTA

Pica u Hrvatskoj među najskupljim u EU

Objavljeno

 

​Pice su u Hrvatskoj tokom 2022. poskupjele za 28.2 odsto, što je četvrti najveći rast u EU. (više…)

Nastavite čitati

ANALIZE

Suzbijanje cijena glavni zadatak

Objavljeno

 

Suzbijanje cijena robe široke potrošnje biće jedan od najvažnijih zadataka u idućoj godini, koja će, po svemu sudeći, biti teška i sa smanjenom likvidnošću privrede zbog poskupljenja svih ulaznih komponenti. (više…)

Nastavite čitati

TRŽIŠTA

Kako će funkcionisati digitalni evro

Objavljeno

 

Digitalni evro projekt je „digitalizacije“ evropske zajedničke valute a takav bi novac bio elektroničko sredstvo plaćanja kojim bi se mogli služiti svi u evropodručju. (više…)

Nastavite čitati

U trendu