Connect with us

TEHNOLOGIJA

5 načina kako dovući promet na svoju stranicu koji nisu SEO

Objavljeno

 


Nije nikakvo iznenađenje da je privlačenje prometa na vašu web stranicu ključno za ostvarenje veće konverzije I povećanja prihoda. Uostalom, ako ljudi ne posjećuju vašu web stranicu, zasigurno neće naručiti proizvode online putem.

Međutim, djeluje da se većina poslovanja u 2018. godini slagala na način da se što bolje optimizira pretraga putem tražilica (SEO) kako bi se povećao promet na stranicama.

Sada, SEO je učinkovita strategija digitalnog rasta. Samo putem Googlea provelo se 72 posto svih pretraživanja web stranica tijekom protekle godine, prema podacima s Net Marketsharea. Međutim, rastom I povećanjem interneta, sve više tvrtki ulazi u borbu kako bi bili najbolje rangirani u pretragama pomoću istih ključnih riječi, a izgledi za rangiranje I privlačenje željenog prometa na vašu web stranicu, samim time se smanjuju. Stoga je najbolje rješenje brandova pronaći druge načine privlačenja prometa na web stranici.

Prije nego što markentigaši postave novu kampanju na web, trebali bi prvo razmotriti trenutačni promet i analitiku. Upotrijebite alate kao što su Google Analytics i SEMRush da biste odredili dolazni promet, koliko dugo korisnici se zadržavaju na vašoj web stranici, web stranice i sadržaj koji najviše proučavaju te koliko vremena prođe prije nego napuste vašu web stranicu. Pristup tim informacijama omogućit će vam da stvorite bolju i jaču strategiju na kanalima koje ćemo istraživati i poboljšati vaše potencijalne klikovne stope.

Počnite pisati kao gost-autor

Kao gostujući bloger na drugim web stranicama postižete nekoliko ciljeva. Prvenstveno, osnažuje vaš PR utjecaj te povećava vjerodostojnost vas kao stručnjaka u industriji u kojoj djelujete kao I vaš utjecaj prilikom javnog izražavanja mišljenja.

Reklama

Kako bi vaši blogovi bili što učinkovitiji, pronađite tvrtke I web stranice za partnere koje djele iste interese I traženu publiku kao I vi, te koje bilježe znatan promet na svojim stranicama kako bi to bilo isplativo. Ako posao koji vodite sadrži blog, također možete I intervjuirati druge relevantne stručnjake te time potaknuti ispitanike I njihove tvrtke da podjele intervjue na svojoj društvenoj mreži I web stranici.

Uložite u društvene medije

Društveni mediji su rastuće tržište za poslovanje tvrtki. Uostalom, prema Sprout Socialu, društveni mediji direktno utječu na 74 posto kupovnih odluka potrošača. Razne platforme društvenih medija mogu djelovati kao razvijači branda što može imati dugoročni utjecaj na lojalnost i promet, kao i neposredne klikove i promet.

Obavezno se pobrinite da objavljujete na društvenim mrežama koje pokriva vaša demografska analitika. Nažalost, algoritmi mnoštva društvenih medija pomiču poslovne vijesti na dno stranice te su potrebna dodatna financijska ulaganja u promociju kako bi se iste pojavile pri vrhu stranice. Međutim, pčaćeni društveni mediji kao što su Facebook oglasi, jedan su od najjeftinijih oblika mrežnog oglašavanja i mogu pružiti snažan povrat ulaganja ako se dobro odrade – ključno je pronalaženje odlične marketinške tvrtke koja će kreirati izvrsnu i učinkovitu strategiju.

Koristite e-mail marketing

Iako postoje neka odstupanja vezana uz točan povrat ulaganja u e-mail marketing, većina se slaže u mišljenju da je to jedan od najučinkovitijih marketing alata i pruža velik povrat investicija. Brandovi mogu promovirati proizvode i usluge putem e-mailova ili slanjem newslettera svojim pretplatnicima.

Reklama

Kako biste maksimizrali pogodnosti koje nastaju putem e-mailinga, iskušajte A/B testiranje, segmentaciju i personalizaciju. Takve taktike omogućavaju osobniju povezanost između vas i vaših klijenata, pomažu vam odrediti koji sadržaj im je interesantniji, te slanje e-maila kada će ih pretplatnici najvjerojatnije i otvoriti te se zainteresirati oko sadržaja istih.

Integrirajte video sadržaj

Videozapisi su iznimno učinkoviti ali nedovoljno upotrebljavani oblici marketinga. Iako se mnoge tvrtke usredotočuju na blogove i sljedbenike Instagrama, bilježimo velik broj pogleda i djeljenja videosadržaja koji se objave. Prema Hubspotovom analizi video marketinga, 76 posto markentigaša tvrdi da je video sadržaj povećao promet na njihovoj web stranici.

Startup brijačnica Harry’s ima sjajan primjer implentacije video sadržaja u marketing. Ovaj kratki video klijente upoznaje s brandom, laganim i razigranim tonom, te informira potencijale kupce o podrijetlu tvrtke u interesantnim snimkama. Tvrtka je to pametno implementirala video na svoj web te podjelila putem društvenih medija.

Postoji mnogo videozapisa koje možete uključiti u tu strategiju, uključujući videozapise o brandu, kratke isječke za društvene medije, oglase, informativne sadržaje i demonstracije. Štoviše, ako se uklapa u vaš brand, idite korak dalje i ponudite webinare. To će digitalno angažirati korisnike, pružiti visoku vrijednost potrošačima, pa čak i pružiti vam priliku za prikupljanje e-poruka, što vam može pomoći pri prethodno navedena tri koraka.

Online oglašavanje

Reklama

Dok izvorne, neplaćene strategije koje pokreću promet predstavljaju san svakog branda, ponekad jednostavno ne možete pobijediti plaćene oglase. Srećom, dani plakata i Mad Man kampanja su prošlost. Sada, gledajte prema jedinstvenim načinima oglašavanja i taktikama kao što su retageting i remarketing.

Oboje, i retargeting i remarketing oslanjaju se na kolačiće koji se ispuštaju na preglednie i prate korisnike kroz web aktivnosti. Retargeting zatim dostavlja potrošačima oglase vaše web stranice, potičući ih da ponovno posjete vaš web. U međuvremenu, remarketing šalje korisnicima e-mailove na temelju njihove aktivnosti na vašoj web stranici.

Iako je optimizacija tražilice učinkovita te bi sve tvrtke koje su online prisutne trebale uložiti u iste, SEO nije krajnje i jedino rješenje kada je u pitanju privlačenje prometa na web stranicu. Ulaganje u društvene medije, blogove koje pišete kao gost-autor, redovni e-mail marketing, videosadržaji i digitalno oglašavanje sigurno će povećati promet na web stranici nadmašujući konkurenciju koja dolazi s istim SEO ključnim riječima.

 

Poslovni plus

Reklama

TEHNOLOGIJA

Kompanija Richarda Bransona u BiH promijenila vlasnike i identitet

Objavljeno

 

Od

Kompanija Virgin Pulse Bosnia, jedan od vodećih IT firmi u Bosni i Hercegovini, primijenila je ime i vizuelni identitet, nakon spajanja i promijena u vlasničkoj strukturi.

Podsjećanja radi, riječ je o kompaniji koju je osnovao britanski milijarder Richard Branson.

Kompanija Virgin Pulse nedavno je spojena sa drugom kompanijom, HealthComp. Nova kompanija koja je nastala spajanjem ove dvije firme zove se Personify Health, pa je posljedično preimenovana i kompanija u BiH, izvještava BiznisInfo.ba.

Kombinovana vrijednost dvije kompanije je 3 mlrd USD. Obje kompanije se bave unapređenjem zdravlja koristeći najsavremenije tehnologije.

Od spajanja, dvije firme su predstavile prvu i jedinu personaliziranu zdravstvenu platformu – sve na jednom mjestu. Personify Health pomaže firmama da optimiziraju ulaganja u svoje članove dok istovremeno osnažuje ljude da se dublje bave svojim zdravljem.

Nova kompanija ima kompleksnu vlasničku strukturu iza koje stoje veliki ulagači. Većinski vlasnik Personify Healtha je fond New Mountain Capital, div koji upravlja imovinom ukupne vrijednosti od preko 40 mlrd USD. Fond je osnovao Steve Klinsky 1999. godine.

Reklama

Drugi veliki dioničari Personify Healtha su Blackstone, Marlin Equity Partners i Morgan Health.

Kako je BiznisInfo.ba ranije pisao, firma Virgin Pulse Bosnia prošle godine je ostvarila ukupne prihode od oko 32,4 mil KM. To su rekordni prihodi i predstavljanju veliko povećanje u odnosu na 21,4 mil KM iz 2021. godine ili 12,7 miliona iz 2020. godine. Nedavno su dosegli broj od 600 zaposlenih u BiH.

Virgin Pulse Bosnia ima sjedište u Tuzli i ured u Sarajevu. Ova kompanija u BiH se neprestano širi. Riječ je trenutno o jednoj od vodećih kompanija u BiH iz IT industrije. Iz naše zemlje, oni rade sa klijentima širom svijeta.

Virgin Puls je 2018. preuzeo tuzlansku firmu Piksel Interactive koja je tada zapošljavala oko 100 mladih i obrazovanih ljudi. Kompanija, koja se od tada zove Virgin Pulse Bosnia, konstantno se širi. Agencija za promociju stranih investicija proglasila Virgin Pulse jednim od najznačajnijih stranih investitora u BiH u 2021.

biznisinfo.ba

Reklama
Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Miškovićev „Ananas“ ulazi na tržište BiH

Objavljeno

 

Od

Najveća regionalna platforma za elektroničku trgovinu Ananas, članica Delta Holdinga Miroslava Miškovića, planira ove godine ući na tržišta Bosne i Hercegovine i Crne Gore, obznanila je danas na konferenciji za novinare viša potpredsjednica za strategiju i razvoj kompanije Delta Holdinga Marija Desivojević Cvetković.

– Platforma je u prošloj godini otvorila svoje urede u Sjevernoj Makedoniji, a u ovoj godini planiran je izlazak na nova tržišta regije, prije svega Crne Gore već u prvoj polovini godine. Smatramo kako ova zemlja ima veliki potencijal. Također, početkom druge polovine godine planiramo i ulazak na tržište Bosne i Hercegovine – kazala je Desivojević Cvetković.

Ananas na crnogorsko tržište neće ući putem akvizicije postojećeg e-trgovca kako je to uradio u Sjevernog Makedoniji nego izravno. Cvetkovićeva je najavila i širenje na tržišta Albanije i Kosova.

Manager.ba

Nastavite čitati

TEHNOLOGIJA

Google lansirao Gemini, odgovor na Chat GPT

Objavljeno

 

Od

Google je u srijedu lansirao ono što smatra svojim najvećim i najsposobnijim modelom vještačke inteligencije dok raste pritisak na kompaniju da odgovori kako će unovčiti AI.

Veliki jezički model Gemini uključivaće paket od tri različite veličine: Gemini Ultra, njegova najveća, najsposobnija kategorija; Gemini Pro, koji se prilagođava širokom rasponu zadataka; i Gemini Nano, koji će koristiti za specifične zadatke i mobilne uređaje.

Za sada, kompanija planira da licencira Gemini korisnicima putem Google Clouda za korištenje u vlastitim aplikacijama. Od 13. decembra programeri i poslovni korisnici mogu pristupiti Gemini Pro putem Gemini API-ja u Google AI Studiju ili Google Cloud Vertex AI. Android programeri takođe će moći da grade s Gemini Nano.

Gemini će se takođe koristiti za pokretanje Googleovih proizvoda kao što su njegov Bard chatbot i Search Generative Experience, koji pokušava odgovoriti na upite pretraživanja tekstom u stilu razgovora (SGE još nije široko dostupan).

Gemini Ultra je prvi model koji nadmašuje ljudske stručnjake na MMLU-u , koji koristi kombinaciju 57 predmeta kao što su matematika, fizika, istorija, pravo, medicina i etika za testiranje znanja o svijetu i sposobnosti rješavanja problema, kompanija je rekla u blog postu u srijedu. Navodno može razumjeti nijanse i razmišljanje u složenim temama.

Gemini je rezultat velikih zajedničkih napora timova Googlea, uključujući naše kolege iz Google Researcha – napisao je izvršni direktor Sundar Pichai u objavi na blogu u srijedu. “Izgrađen je od temelja da bude multimodalan, što znači da može generalizovati i neprimjetno razumjeti, djelovati i kombinirati različite vrste informacija uključujući tekst, kod, audio, sliku i video.”

Reklama

Počevši od danas, Googleov chatbot Bard koristit će Gemini Pro za pomoć s naprednim razmišljanjem, planiranjem, razumijevanjem i drugim mogućnostima. Početkom sljedeće godine pokrenuće “Bard Advanced”, koji će koristiti Gemini Ultra, rekli su rukovodioci  u razgovoru s novinarima u utorak. Predstavlja najveće ažuriranje Barda, njegovog chatbota sličnog ChatGPT-u, prenio je SEEbiz.

Nastavite čitati

U trendu