Connect with us

KARIJERA

21 menadžer otkriva kako postati bolji šef

Objavljeno

 


Iako posao šefa guta puno vremena, dobro je na trenutak zastati i razmisliti o tome kako postati bolji šef. Business News Daily anketirao je američke vlasnike kompanija i stručnjake o osobinama dobrih lidera. Evo što su odgovorili.

Budite mentor, a ne roditelj

“Niste roditelj svojim zaposlenima. Vi ste šef, a ne mama ili tata. Ali to ne znači da ih ne možete saslušati kad im trebaju vaš savjet ili mentorstvo” – Arlene Howard, vlasnica i CEO kompanije Arlene Howard Public Relations

Uložite u ljude

“Da biste bili uspješan vođa, počnite od srca svoje kompanije: vaših zaposlenih. Vjerujem da srećni i zainteresovani radnici rade sjajne stvari. Uložite u njih i jasno im prikažite kako firma stoji i kuda ide. Kritični prvi korak je stvoriti dobru korporativnu kulturu, u kojoj se njeguje saradnja i podstiče zdrav životni stil” – Bruce Cazenave, CEO firme Nautilus, prenosi Manager.ba.

Priznajte kad pogriješite

Reklama

“Zvuči kontraintuitivno, ali priznate li da ste krivi ne znači da ste otkrili slabost, čak i u današnjem veoma kompetitivnom radnom okruženju. Moje iskustvo je da vas to čini jačim vođom. Uvježbajte kako razglasiti, umjesto da prikrivate, svoje greške. Ljudi će vam više vjerovati ako otvoreno priznajete da niste savršeni” – Alan C. Fox, predsjednik kompanije ACF Property Management.

Budite fleksibilni oko rada od kuće

“Prioritet su ljudi, a ne mjesto. Unajmite izvrsne ljude i dajte im slobodu da rade na mjestu na kome najbolje funkcionišu” – Mark Gilbreath, osnivač i CEO firme Liquid Space.

Komunicirajte bolje

“Osluškujte i posmatrajte više. Manje govorite i manje se bavite multitaskingom. Svi odajemo šta nam se događa iznutra. Uočite li znakove, moći ćete efikasnije da razgovarate sa svojim zaposlenima. Usredsredite se na to kako govore, koliko i na to šta govore. Posmatrajte neverbalne znakove, ton glasa i promjene u regularnim uzorcima komuniciranja. Znat ćete za probleme prije nego ih iko verbalizuje” – Matt Eventoff, vlasnik kompanije Princeton Public Speaking.

Pozovite lijenštine na red

Reklama

“Svi moraju biti odgovorni. Rad
nu snagu najviše demotiviše lijenština koju niko ne poziva na red, zbog koga dobri ljudi moraju više raditi” – Brian Braudis, osnivač i predsjednik The Braudis Group Consultants.

Neka stvari budu uzbudljivije

“Jedna od najboljih osobina dobrog šefa je što zna postići da zaposleni budu uzbuđeni oko onoga što rade. Svaki radnik trebalo bi da zna šta radimo, zašto to radimo, i biti uzbuđen zbog toga. To je i dobra vježba za šefa. Ako ne možete jasno artikulisati zašto je to na čemu radimo važno, vjerovatno radimo pogrešnu stvar” – Aytekin Tank, CEO firme JotForm.

Prepoznajte snage svojih zaposlenih

“Naučite da prepoznajete snage drugih, naročito onih koji su vam direktno podređeni, saradnika i svog šefa. Istraživanja su pokazala da je uočavanje tuđih snaga kritično u razvoju uspješnosti, kao i izgradnji efikasnih partnerskih odnosa” – Dr Karissa Thacker, psihološkinja menadžmenta.

Izvor: Biznisinfo

Reklama

KARIJERA

Najmlađi samoostavareni milijarder

Objavljeno

 

Štednja

Ako niste dosad čuli za Ostina Rasela, to je potpuno razumljivo. (više…)

Nastavite čitati

KARIJERA

Korisni savjeti ljudi koji su uspješni u svom poslu

Objavljeno

 

Ljudi koji su uspjeli da pokrenu sopstveni biznis i da budu uspešni u tome što rade izdvajaju neke od savjeta kojim su se vodili u svojoj karijeri. (više…)

Nastavite čitati

BIZLIFE

Vještine koje su potrebne za svako radno mjesto

Vjerojatno ste i sami čitali oglas za neko radno mjesto i pomislili kako su zahtjevi koji se pojavljuju previsoki. Teško je pronaći posao, a svaki oglas za bilo kakvo radno mjesto traži bezbroj kvalifikacija.

Objavljeno

 

Čini vam se čudno, ali promijenilo se tržište, opis poslova, razvojem tehnologije kao i globalnog tržišta postalo je za mnoge poslove neophodno poznavanje stranih jezika, rad na računalu, prilagodljivost, organiziranost, timski rad i komunikativnost… (više…)

Nastavite čitati

U trendu